Hodgkin Café 06/12/25

Onze laatste Hodgkin Café van dit werkjaar. We kijken met een heel fijn gevoel terug op de afgelopen maanden.

Wat de samenkomsten van ons Hodgkin Café bijzonder maakt, is niet alleen wat we hebben besproken, maar vooral de warme en gezellige sfeer waarin dat kon. Bedankt voor de oprechte belangstelling voor elkaar.

 melac

De onderlinge sfeer was dit jaar terug hartverwarmend en zorgde ervoor dat iedereen zichzelf kon zijn. Juist die gezelligheid en onderlinge herkenning maken onze groep zo waardevol."

De tafel was voor de gelegenheid gevuld met chocolade figuren van Sinterklaas.

Met deze vrolijke middag hebben we het werkjaar 2025 definitief achter ons gelaten. We kunnen spreken van een jaar waarin de groep sterker en hechter is geworden.

We kijken er nu al naar uit om jullie in het nieuwe werkjaar weer terug te zien.

Bedankt voor dit mooie jaar!

Het bestuur

Hodgkinvzw

logo hodgkincafe